TOPlist
Sledujte nás:

Technická podpora STOBklub

Zpět
Ve skupině: Technická podpora
Počet členů: 3
Založeno: 19. 12. 2019

Máte nějaký problém s fungováním STOBklubu? Napište nám, prosím, zde. Odpovíme Vám co nejdříve.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

08. 12. 2024 15:23

Faktnevim: Dobrý den, v systému vidím jen vaši registraci z roku 2013. Pokud váš problém přetrvává, napište mi prosím na email hankamalkova@stob.cz

05. 12. 2024 12:26

Dobrý den, mám problém se přihlásit do sebekoučingu. Asi jsem to spletla tím, že jsem zapomněla, že jsem přihlášená už od roku 2013 a provedla jsem další registraci. Ty původní přihlašovací údaje bych chtěla vymazat a nechat si jen ty dnešní.
Když zadám kód do sebekoučingu, který jsme obdrželi od lektorky současného kurzu (Veronika Mayová), napíše mi to, že kód neexistuje a vyžaduje to stále zaplacení. Nevím si rady.

26. 11. 2024 10:01

Ahoj Naďo, díky, necháme opravit.

24. 11. 2024 18:34

Ahoj Hanko, v posledním dni cyklu Sebekoučinku nelze v mobilní aplikaci zapsat jídlo a pohyb. Zobrazí se hláška "Tento den je mimo váš aktuální cyklus". OK
Zapsala jsem údaje v PC a v mobilní aplikaci se poté zobrazily. Nejspíš je v mobilním algoritmu na poslední den cyklu chybička.
Naďa

11. 11. 2024 19:59

kenek: Dobrý den, můžete prosím specifikovat, co konkrétně vám nefunguje? Případně mi prosím pošlete screen obrazovky na email hankamalkova@stob.cz. Děkuji

11. 11. 2024 06:59

Zdeněk
Dobrý den, chci se zeptat proč nefunguje původní sebekouink? dnes ráno tj. 11.11.2024 přestal fungovat.

08. 11. 2024 09:26

Dobrý den, děkuji - už funguje, ale při zadání množství jednotlivého jídla mám ještě problém - kliknu na zelenou fajfku a očekávám, že se množství zobrazí vpravo, ale nic tam není... do tabulky Sebekoučink se přenese, ale musím to kontrolovat. Děkuji za odpověď, Helena

06. 11. 2024 10:28

Hellenna: Dobrý den, Easykoučink a Sebekoučink by mezi sebou měly komunikovat, zkoušela jsem to a u mě je vše v pořádku. Aspoň tedy ve webové verzi. V mobilní aplikaci jsem narazila na chybu, kterou napravíme. Pokud by vám to i nadále nešlo, tak se ozvěte.

06. 11. 2024 10:23

Lucie1966: Dobrý den, na toto téma máme článek https://www.stobklub.cz/clanek/je-ghi-lepsi-nez-maslo-

31. 10. 2024 08:40

Dobrý den, Sebekoučink a Easykoučink nespolupracují? Vyplňuji si plnou verzi ale zkusila jsem zadat jídlo v Easy a do hlavní tabulky se to nepropsalo...Helena

22. 10. 2024 15:03

Lenda26: Dobrý den, dotaz jsem přeposlala kolegyni, tak se vám ozve na e-mail.

22. 10. 2024 11:49

Dobrý den, 16.10 jsem si zaplatila Sebekoučink, ale stále není možno zapisovat? Máte platbu zaregistrovanou? Děkuji Lenka

21. 10. 2024 19:02

Dobrý večer, včera jsem zapisovala hned po přihlášení aktivitu do fitkoučinku a zaměření pozornosti na psychokoučink a na zapsání jídla se mi tabulka ztratila. Zkoušela jsem se tam předchvílí naklikat a opět naskočila úvodní stránka. Tak já zkusím ještě jednou tu zkušební verzi. Zatím děkuji.

21. 10. 2024 16:23

Milada8: Dobrý den, a včera se vám Sebekoučink spustil a jídelníček jste zapisovala? Na vašem účtu v tuto chvíli není aktivní žádný cyklus Sebekoučinku, tak nevím, kde se stala chyba - jestli se cyklus vůbec spustil, jestli jste ho omylem nezrušila nebo se nějak nevymazal automaticky (ale k tomu by mělo dojít až po 3 dnech, pokud cyklus není zaplacený). Tak prosím zkuste Sebekoučink spustit ještě jednou, můžete zase vyzkoušet ty 3 dny zdarma a potom se rozhodnout, jestli budete pokračovat. Snad už bude vše fungovat správně.

21. 10. 2024 11:09

Dobrý den, včera jsem se přihlásila na sebekoučink na 3 dny zdarma a dnes když zmáčknu tlačítko můj sebekoučink abych zapsala jídlo do tabulky objeví se mi uvítací stránka s dotazníkem k registraci ?

19. 10. 2024 15:31

Rebra75: Dobrý den, po kliknutí na tlačítko Zrušit cyklus je ještě potvrzující otázka a je nutné ještě jednou zrušení potvrdit, nestává se tedy často, že by to někdo omylem rušil. Ale chápu, že se to mohlo stát, pokud jste měla cyklus zaplacený, tak mi prosím napište na email hankamalkova@stob.cz datum platby a pošlu vám kód na další cyklus zdarma, abyste o něj nepřišla. Po založení nového cyklu budete mít k dispozici Vlastní potraviny a Vlastní recepty, které jste si v minulých cyklech uložila.

19. 10. 2024 13:53

Dobrý den, prosím o vysvětlení, proč je na hlavní stránce v mobilní aplikaci tlačítko zrušit cyklus?
Když už si ho někdo koupí, tak ho asi rušit jen tak nebude. Nechtěně jsem si to tím to způsobem vymazala. A to nevím, zda po přihlášení , tam ještě něco uloženého (vlastní jídla) najdu.
Děkuji za odpověď. Brádlová

14. 10. 2024 18:02

Dobry den,platila jsem vcera 12 tydenni cyklus a stale se jevi jako nezaplaceno..

10. 10. 2024 16:16

Lucie1966: Pokud si nyní cyklus neprodloužíte (neprovedete platbu), tak se vám za pár dní smaže. V lednu si potom můžete založit cyklus znovu a pokračovat v plnohodnotné placené verzi.
Ohledně doplňků se poraďte ideálně s nutričním terapeutem, máte jich opravdu hodně a třeba zjistíte, že nejsou všechny nutné. Můžete si vybrat i nutričního terapeuta z odborníků STOBu https://www.stob.cz/cs/odbornici-stobu

10. 10. 2024 14:03

Ještě píši. Je možné pokračování Sebekoučinku po 3 dnech zdarma odložit třeba až po Novém roce? Děkuji.

10. 10. 2024 13:42

Ještě bych se zeptala. Užívám hodně doplňků stravy. 1tobolka EPA, 1 černý česnek, 1 Diozen na křečové žíly, 2 Pangaminy, 1 Magnezium laktát, Rednavit a Enzycool na zvýšenou kyselinu močovou, Calcichew, 1 Rutin, Proenzi na klouby. Asi bych to měla omezit. Je možné se u vás o tomto poradit?

10. 10. 2024 13:27

Dobrý den, zkouším zdarma 3 dny Sebekoučink. Pak jsem zadala, že chci 12týdenní verzi.
Prosím, napište mi, jestli mohu délku placeného Sebekoučinku zkrátit? 12týdnů bych asi nezvládla. Moc děkuji.

02. 10. 2024 08:18

Marvop: Dobrý den, váš cyklus se tváří, že je zaplacený, už se vám to podařilo a běží vše v pořádku?

30. 09. 2024 09:54

Dobrý den, prosím o zrušení registrace a smazání všech informací o mé osobě. Děkuji.

29. 09. 2024 21:03

Dobrý den , vrátila jsem se po letech ke Stob klubu , reaktivovala jsem přihlášení pod svým emailem a jménem , pro program Sebekoučink mám kod od lektorky Stob klubu , nedaří se í ho nikde uplatnit , program vybízí k platbě.
Mohu tedy poprosit o otevření kursu ?
kod 4EFEF5DEB1

20. 09. 2024 22:17

Dobry den, prosim o zrušeni registrace. Dekuji.

31. 08. 2024 11:55

Dobry den, zaplaceny sebekoucing se mi po 3 dnech uzivani automaticky smazal. Preposlala jsem Vam na mail fakturu a doklad z banky. Dekuji za rychle vyrizeni. LN

19. 08. 2024 14:48

jmertova: Dobrý den, děkujeme za upozornění, předávám informaci programátorům a chybu opravíme.

17. 08. 2024 14:18

Dobrý den,
v Sebekoučinku nelze uložit aktuální váhu z aktuálního týdne, systém si stále pamatuje váhu z týdne minulého a vyzývá mne k zapsání aktuální váhy. Tu zapíši uložím, na okamžik se přepíše váha i v přehledu vlevo, ale při přechodu na jinou stránku se opět načte váha z minulého týdne a hláška s výzvou zapsání aktuální váhy.
Váha z minulého týdne je v červeném rámečku, ale nedá se editovat, editovat se dá akutální, stejně jako uložit, ale po uložení viz problém výše.
Zkoušela jsem se odhlásit, přihlásit, v mobilní aplikaci je údaj správný...
Děkuji,
Jana

15. 08. 2024 07:42

Aiwak83: Dobrý den, heslo si můžete obnovit, když kliknete na Zapomněli jste heslo (nahoře vpravo u přihlášení). Zadáte svůj email a na email vám přijde kód pro obnovení. Občas trvá trochu déle, než email přijde. Pokud by vám to stále nešlo, tak mi napište na email hankamalkova@stob.cz.

13. 08. 2024 13:44

Dobrý den , zapomnela jsem heslo k přihlášení. Můžete mi pomoci nastavit nové

05. 08. 2024 11:16

Dobrý den, před 14 dny jsem si aktivovala sebekoučink na 12 týdnů, zaplatila jsem a používala aplikaci. Bohužel jsem včera omylem kliknula na tlačítko "zrušit cyklus" a všechny údaje se smazaly. Je prosím možné nějak cyklus znovu aktivovat? Děkuji Sládková

23. 07. 2024 14:08

WIKALI: Dobrý den, po založení cyklu Sebekoučinku a vyplnění vstupního dotazníku se vám zobrazí stránka s výběrem platby - můžete zaplatit kartou online, nebo převodem (vygeneruje se vám faktura se všemi potřebnými údaji).

23. 07. 2024 14:07

alen1: Dobrý den, můžete se odhlásit a zažádat o obnovu hesla, potom vám přijde na e-mail odkaz a heslo si zadáte úplně nově (to můžete udělat i přes aplikaci - v úvodním okně s přihlášením je možnost Zapomenuté heslo).

16. 07. 2024 19:58

Dobrý den, neznám č.účtu kam uhradit platbu.

16. 07. 2024 15:51

Dobrý den, prosím o radu - lze nějak změnit heslo bez toho, aniž bych musela zadat to původní? Jsem přihlášena v sebekoučinku na počítači, heslo se mi nějak vytratilo z paměti a při zadání změny hesla to po mě chce i to původní, abych mohla akci provést. Chtěla bych se přihlásit do aplikace na mobilu a tam heslo potřebuji. Díky moc

04. 06. 2024 18:09

Dobrý den, funguje vám v sebekoučinku vyhledávání potravin? Mně to dnes celý den nejde.

27. 05. 2024 13:42

dihlik@seznam.cz
Dobrý den, tuto funkci bohužel v Sebekoučinku nemáme (zatím jsme nepřišli na to, jak to zprocesovat jinak než to ke každé z 12 000 položek v databázi ručně přidat, což bohužel není v našich silách).

22. 05. 2024 08:31

Dobrý den.Chci se poptat,zda se dají potraviny naskenovat přes kódy,které potravina má a né je ručně zadávat přes vyhledávající tabulku.Děkuji

17. 05. 2024 11:11

Suši: Dobrý den, napište prosím žádost o zrušení účtu na email hankamalkova@stob.cz a účet vám zruším.

15. 05. 2024 21:06

Dobrý den, jak si muzu zrušit účet?

25. 04. 2024 19:52

Ahoj Hanko, zapisuji cyklus ve verzi 0.0.23, aktualizace 21.4.2024. Mám novější mobil z roku 2022, rozměry 160,2 x 73,3 x 8 mm, rozlišení 1080 x 2400 pixelů. Jak jsem psala, zapisováno v mobilu Realme RMX 3393 , Android 14. „ Kompatibilita: Funguje ve vašem zařízení“
Zkouším všechny 3 varianty:
1. Nový Sebekoučink na PC je funkční. (Totožný s variantou 2 v mobilu.)
2. stobklub.cz/sk kopie nového Sebekoučinku v mobilu (písmenka jsou malá, lze je zvětšit roztažením obrazovky, je funkční).
3. sebekoucink.cz V Jídelníčku > Detail dne není využita levá i pravá část obrazovky až k okrajům. Nestejné řádkování trvá. Předchozí připomínky k Pohybu trvají. Písmena položek v Pohybu jsou větší než v Jídelníčku, stačila by menší. Vychází Ti porovnání stejně?
Naďa

25. 04. 2024 08:57

Ahoj Naďo, děkuji za připomínky. Vezmu to od konce - na aplikaci průběžně pracujeme, opravujeme chyby a přidáváme nové funkce - jednou za čas proto publikujeme aktualizovanou verzi aplikace - poslední aktualizace opravdu proběhla před pár dny a je to tak správně.
Potom už asi záleží, jak to máš nastavené v telefonu - jestli se ti aplikace aktualizují automaticky, nebo to musíš dělat ručně.

A k těm dotazům níže - mohla by ses podívat, jestli i v aktualizované verzi se chyby objevují? Třeba detail dne (bod 1.2) jsme určitě opravovali, ale je možné, že na nějakém telefonu to pořád zlobí (předpokládám, že tvůj mobil bude asi malý, když i u pohybu se ti to rozleze na 3 řádky, já mám vše maximálně na 2 a zobrazuje se mi to správně).

Bod 1.1 - takto je to správně, vždy se zobrazuje celkový součet za dané jídlo a jednotlivé položky (i když je tam jen jedna) se rozbalí až po kliknutí na jídlo.

22. 04. 2024 09:37

Hanka Málková:
K aktualizaci: Dnes jsem se informativně přihlásila přes Google Play > Sebekoučink > NYNÍ NA Google Play >, kde byla nabídka k Aktualizaci. Po potvrzení jsem dostala informaci "Poslední aktualizace 21.4.2024, verze 0.0.23. Konkrétní změny jsem se nedozvěděla. Při druhém (testovacím) přihlášení už byla nabídka aktualizace změněna na OTEVŘÍT. Pokud zapisuji do 4týdenního cyklu od 20.4.2024 přímo přes log SEBEKOUČINK na obrazovce, s jakou verzí pracuji? V dubnu 2024 jsem našla informace: verze 0.0.22 aktualizace 19.1.2024, na jiném místě ve stejný den aktualizace 28.2.2024 a dnes verze 0.0.23 aktualizace 21.4.2024.
Naďa

21. 04. 2024 18:59

Hanka Málková:
Připomínky k mobilní aplikaci Sebekoučink na Google Play.
Většina připomínek, zjištěných za 1 den je grafických, obrazovka mobilu je v porovnání s PC omezená. Vzájemná vazba zapsaných položek do mobilu nebo do PC byla správná.

1. 1 Jídlo > Jídelníček > Je-li jídlo dne jednořádkové, v Jídelníčku se nezobrazí jeho název
(např. Svačina odpolední : čaj, zobrazí se jen 0 kJ bez názvu položky čaj.
1.2 Jídlo > Jídelníček > Detail dne : Soubory nenavazují řádkově přesně na sebe. Položky v Jídelníčku jsou víceřádkové, Detail dne je jednořádkový a posunutý cca o půl řádku níž.

2.1 Pohyb > Přidat pohybovou aktivitu : název zapsaných položek je nečitelný (z poloviny zakrytý)
2.2 Pohyb > Výběr pohybu : U třířádkových názvů se názvy překrývají a jsou nečitelné.
Např. Běh rychlostí …. (více položek). Navrhuji opravit názvy, vynechat slovo „rychlostí“.
Kondiční cvičení střední – cvičení STOB. Navrhuji vynechat druhé slovo „cvičení“.
Jednořádkové a dvouřádkové názvy jsou čitelné.
Dotaz: Pracuje se při přihlášení v mobilní aplikaci automaticky s poslední verzí roku 2024?
Zapisováno v mobilu Realme RMX 3393 , Android 14.
„ Kompatibilita: Funguje ve vašem zařízení“
Naďa

10. 04. 2024 13:48

Hubickajar:
Dobrý den, cykly jsou na 4, 8 nebo 12 týdnů. Pravděpodobně jste zvolila 12 týdnů a snad by měla délka odpovídat?
https://www.stobklub.cz/faq-dotaz/200/

08. 04. 2024 20:23

Dobrý večer, děkuji za odpověď, ale bohužel asi je trochu jiný problém. V prosinci jsem si zaplatila program na 4 měsíce, ale spuštěn mi byl pouze na měsíce 3. Prosím o ověření správnosti.
Předem děkuji za odpověď.

03. 04. 2024 13:08

Silvie74: Dobrý den, zpětně už bohužel cíl změnit nejde. Ale nemá to na využívání programu zásadní vliv, že máte zadanou jinou cílovou hmotnost. Pokud byste to ale chtěla mít úplně v pořádku, je nutné cyklus zrušit a založit nově. Pokud byste to chtěla takto, tak mi prosím napište na email hankamalkova@stob.cz a já vám pošlu kód na další cyklus zdarma, abyste ho nemusela podruhé platit.

03. 04. 2024 11:03

Dobrý den, po dvou letech jsem zahájila nový sebekoučink ☺️.Vyplnila všechny potřebné údaje. Původně jsem chtěla cyklus na měsíc a zvolila cíl zhubnout 3 kg, ale dotazník nedovyplnila a ani nic neplatila. Nakonec jsem se následující den rozhodla cyklus prodloužit,dovyplnila dotazník a platbu provedla. Bohužel ale zůstal cíl zhubnout 3kg. Protože je to ale delší časový úsek ,chtěla bych cíl změnit na 10 kg. Je možné toto změnit? Při dokončování vyplňování jsem asi tuto položku přehlédla a cíl nezměnila . Děkuji Silvie Dušková

02. 04. 2024 10:25

Hubickajar: Dobrý den, pravděpodobně se z nějakého důvodu nepodařilo platbu provést. Můžete prosím vyzkoušet ještě jednou (založit cyklus znovu)? Pokud by problém přetrvával, napište mi prosím na email hankamalkova@stob.cz. Děkuji

Více příspěvků

Naši partneři