TOPlist
Sledujte nás:

Technická podpora STOBklub

Zpět
Ve skupině: Technická podpora
Počet členů: 4
Založeno: 19. 12. 2019

Máte nějaký problém s fungováním STOBklubu? Napište nám, prosím, zde. Odpovíme Vám co nejdříve.

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

24. 03. 2025 18:01

michaela.lou: Dobrý den, ozveme se vám dnes nebo zítra na email a vyřešíme to.

23. 03. 2025 12:19

Dobrý den, dnes jsem bohužel zjistila, že jsem "zrušila" k 22.3.2025 cyklus. NIC jsem nerušila do středy 26.3.2025 mám zaplacený 12 týdenní cyklus, který jsem si ani nestačila archivovat. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji Michaela

15. 03. 2025 13:34

Babul: Dobrý den, informaci o platbě byste měla mít ve webové verzi v horní části Sebekoučinku (vedle červeného "i"). Pokud ji tam nemáte, napište mi prosím na email hankamalkova@stob.cz a vyřešíme to.

11. 03. 2025 08:49

Dobrý den, objednala jsem si sebekoučink přes web, ale nemám podklady k platbě, lze to někde v mém profilu dohledat abych to mohla zaplatit? Děkuji za informaci.

10. 03. 2025 08:39

Rollinda123: Ano, dnes odpoledne budeme všem přihlášeným rozesílat záznam. Zkontrolujte si případně i hromadnou poštu a spam.

10. 03. 2025 08:38

nada: Děkuji, předám programátorům.

10. 03. 2025 08:29

Dobrý den, nepodařilo se mi připojit ke včerejšímu kurzu 55475 Online konference ZDARMA „Jak zdravě zhubnout a váhu si také udržet“ . Byla jsem řádně přihlášená. Je možné někde shlédnout záznam? Děkuji JRollová

09. 03. 2025 20:03

Ahoj Hanko, opakuji připomínku z listopadu 2024. Chyba ještě nebyla v mobilní aplikaci opravena.

V posledním dni cyklu Sebekoučinku nelze v mobilní aplikaci zapsat jídlo a pohyb. Zobrazí se hláška "Tento den je mimo váš aktuální cyklus". OK
Zapsala jsem údaje v PC a v mobilní aplikaci se poté zobrazily. Nejspíš je v mobilním algoritmu na poslední den cyklu chybička.
Naďa

07. 03. 2025 14:15

severovaj: Dobrý den, vy navštěvujete skupinový kurz nebo chodíte individuálně k lektorce? A Sebekoučink používate v aplikaci nebo ve webové verzi? Napište mi prosím na email hankamalkova@stob.cz, pošlete mi i příslušný kód a já ho ověřím, případně vám pošlu nový kód.

07. 03. 2025 14:13

hejha: Dobrý den, používáte mobilní aplikaci nebo webovou verzi? Ale u obou variant byste měla mít odkaz na platbu - ve webové verzi v upozornění v horní části obrazovky, v aplikaci v záložce Přehled dole pod semaforky.

07. 03. 2025 09:27

Dobrý den,včera jsem se zaregistrovala do sebekoučinku,vše jsem dělala dle instrukcí při platbě jsem použila kód, který jsme dostali od lektorky. Ten byl přijatý, ale při dalším přihlášení se opakuje stále registrace a chce to stále platbu. Použít kód už nelze, píše to, že už byl použitý. Prosím o pomoc. Děkuji Severová.

06. 03. 2025 12:08

Dobrý den, měla jsem zkušební verzi sebekoučinku ráda bych si zaplatila 12 týdenní cyklus, ale nedaří se mi najít odkaz na platbu.

24. 02. 2025 08:55

navratilec: Vaše vlastní potraviny a vlastní recepty lze používat i v Novém Sebekoučinku, jen je třeba do nich doplnit údaje, o které byl Nový Sebekoučink rozšířen.

14. 02. 2025 15:56

Dobrý den,
prosím zda by byla možná změna v mém sebekounčinku. Zadala jsem chybně udržení váhy a potřebovala bych hubnutí.
Děkuji Alena ????

14. 02. 2025 12:54

Dobrý den,
mám dotaz. Používám starý sebekoučink. Pokud si zaplatím nový, budu mít v novém programu stále evidované mé potraviny co jsem si zadala sama jako oblíbené- vlastní ??
Děkuji za info :)

09. 02. 2025 18:37

ala-slunicko: Míry jsou přístupné k zápisu jen v týdnu, kde jsou v kartě "Vážení-měření" vidět orámovaná pole a červeně svítí pole "Uložit". Nelze se na této kartě vrátit zpět do týdne, který jste uzavřela. Takže míry vyplňte až budete v 5. týdnu. Totéž se týká i karty "Nastavení příjmu".
Naďa

06. 02. 2025 23:49

Dobrý den, nejde mi do tabulky zapsat míry jak se s tím mám popasovat . Děkuji Alena

06. 02. 2025 15:46

Irren: Dobrý den, v systému vidím, že máte zaplaceno, tak snad už se platba zdařila. Pokud byste ještě měla nějaký problém, tak se určitě ozvěte.

01. 02. 2025 11:00

Dobrý den, od 15.1.2025 se marně snažím zaplatit 12 týdenní cyklus. Nedaří se mi najít informace k zaplacení. Děkuji

01. 02. 2025 10:09

K aplikaci. Škoda. STOB je skvělý projekt, aplikace zdarma, což je skvělé. Klidně bych i zaplatila. Databáze jídel je bídná, vyhledávání je strašné. Složité, dlouho trvá, některé potraviny najít je nadlidský úkol. Chybí skenování potravin a možnost propojení s dalšími aplikacemi. Třeba kalorické tabulky. Aplikace chytrých hodinek pro zanamenavani aktivit. HF

27. 01. 2025 07:20

Arabela: Dobrý den, děkujeme za podnět a budeme brát v potaz při dalších aktualizacích. Jinak podrobný přehled máte ve webové verzi pod tlačítkem Podrobnosti dne, kde si můžete potraviny i řadit dle obsahu jednotlivých živin. Ale chápu, že to, co navrhujete by bylo jednodušší. V aplikaci je pak po kliknutí na semaforek přehled za posledních 7 dní.

23. 01. 2025 14:37

Zdravím, ptám se Hanky Málkové, zda se neuvažuje o vylepšení Sebekoučinku. Jde mi především o to, že po kliknutí na semaforek s makroživinou ( bílkoviny, tuky...) se objeví pouze obecná doporučení. Osobně bych uvítala a myslím, že by to bylo přínosné i pro ostatní, kdyby se načetl vzestupně / sestupně žebříček , jak konkrétní den byla hodnota v závislosti na snědených potravinách. U konkurenční aplikace je toto přístupné, ale STOB je pro mě srdeční záležitost a tak bych nerada přecházela jinam. Děkuji za odpověď.

20. 01. 2025 08:00

VerunkaP123: Dobrý den, ano, mobilní aplikaci si můžete stáhnout v Appstore.

19. 01. 2025 11:46

Dobrý den, existuje pro Sebekoučink mobilní aplikace pro IOS nebo mobilní zobrazení? Děkuji. Věra

17. 01. 2025 17:49

beatricea: Nejdřív si zarchivujte cyklus Původní Sebekoučink 2024/3 a potom si můžete založit cyklus Nový Sebekoučink.

14. 01. 2025 10:27

Hezký den přeji, chci si předplatit další cyklus sebekoučinku na 3 měsíce a nejde mi najít možnost, můžete mi prosím poradit? Děkuji Broňa

08. 12. 2024 15:23

Faktnevim: Dobrý den, v systému vidím jen vaši registraci z roku 2013. Pokud váš problém přetrvává, napište mi prosím na email hankamalkova@stob.cz

05. 12. 2024 12:26

Dobrý den, mám problém se přihlásit do sebekoučingu. Asi jsem to spletla tím, že jsem zapomněla, že jsem přihlášená už od roku 2013 a provedla jsem další registraci. Ty původní přihlašovací údaje bych chtěla vymazat a nechat si jen ty dnešní.
Když zadám kód do sebekoučingu, který jsme obdrželi od lektorky současného kurzu (Veronika Mayová), napíše mi to, že kód neexistuje a vyžaduje to stále zaplacení. Nevím si rady.

26. 11. 2024 10:01

Ahoj Naďo, díky, necháme opravit.

24. 11. 2024 18:34

Ahoj Hanko, v posledním dni cyklu Sebekoučinku nelze v mobilní aplikaci zapsat jídlo a pohyb. Zobrazí se hláška "Tento den je mimo váš aktuální cyklus". OK
Zapsala jsem údaje v PC a v mobilní aplikaci se poté zobrazily. Nejspíš je v mobilním algoritmu na poslední den cyklu chybička.
Naďa

11. 11. 2024 19:59

kenek: Dobrý den, můžete prosím specifikovat, co konkrétně vám nefunguje? Případně mi prosím pošlete screen obrazovky na email hankamalkova@stob.cz. Děkuji

11. 11. 2024 06:59

Zdeněk
Dobrý den, chci se zeptat proč nefunguje původní sebekouink? dnes ráno tj. 11.11.2024 přestal fungovat.

08. 11. 2024 09:26

Dobrý den, děkuji - už funguje, ale při zadání množství jednotlivého jídla mám ještě problém - kliknu na zelenou fajfku a očekávám, že se množství zobrazí vpravo, ale nic tam není... do tabulky Sebekoučink se přenese, ale musím to kontrolovat. Děkuji za odpověď, Helena

06. 11. 2024 10:28

Hellenna: Dobrý den, Easykoučink a Sebekoučink by mezi sebou měly komunikovat, zkoušela jsem to a u mě je vše v pořádku. Aspoň tedy ve webové verzi. V mobilní aplikaci jsem narazila na chybu, kterou napravíme. Pokud by vám to i nadále nešlo, tak se ozvěte.

06. 11. 2024 10:23

Lucie1966: Dobrý den, na toto téma máme článek https://www.stobklub.cz/clanek/je-ghi-lepsi-nez-maslo-

31. 10. 2024 08:40

Dobrý den, Sebekoučink a Easykoučink nespolupracují? Vyplňuji si plnou verzi ale zkusila jsem zadat jídlo v Easy a do hlavní tabulky se to nepropsalo...Helena

22. 10. 2024 15:03

Lenda26: Dobrý den, dotaz jsem přeposlala kolegyni, tak se vám ozve na e-mail.

22. 10. 2024 11:49

Dobrý den, 16.10 jsem si zaplatila Sebekoučink, ale stále není možno zapisovat? Máte platbu zaregistrovanou? Děkuji Lenka

21. 10. 2024 19:02

Dobrý večer, včera jsem zapisovala hned po přihlášení aktivitu do fitkoučinku a zaměření pozornosti na psychokoučink a na zapsání jídla se mi tabulka ztratila. Zkoušela jsem se tam předchvílí naklikat a opět naskočila úvodní stránka. Tak já zkusím ještě jednou tu zkušební verzi. Zatím děkuji.

21. 10. 2024 16:23

Milada8: Dobrý den, a včera se vám Sebekoučink spustil a jídelníček jste zapisovala? Na vašem účtu v tuto chvíli není aktivní žádný cyklus Sebekoučinku, tak nevím, kde se stala chyba - jestli se cyklus vůbec spustil, jestli jste ho omylem nezrušila nebo se nějak nevymazal automaticky (ale k tomu by mělo dojít až po 3 dnech, pokud cyklus není zaplacený). Tak prosím zkuste Sebekoučink spustit ještě jednou, můžete zase vyzkoušet ty 3 dny zdarma a potom se rozhodnout, jestli budete pokračovat. Snad už bude vše fungovat správně.

21. 10. 2024 11:09

Dobrý den, včera jsem se přihlásila na sebekoučink na 3 dny zdarma a dnes když zmáčknu tlačítko můj sebekoučink abych zapsala jídlo do tabulky objeví se mi uvítací stránka s dotazníkem k registraci ?

19. 10. 2024 15:31

Rebra75: Dobrý den, po kliknutí na tlačítko Zrušit cyklus je ještě potvrzující otázka a je nutné ještě jednou zrušení potvrdit, nestává se tedy často, že by to někdo omylem rušil. Ale chápu, že se to mohlo stát, pokud jste měla cyklus zaplacený, tak mi prosím napište na email hankamalkova@stob.cz datum platby a pošlu vám kód na další cyklus zdarma, abyste o něj nepřišla. Po založení nového cyklu budete mít k dispozici Vlastní potraviny a Vlastní recepty, které jste si v minulých cyklech uložila.

19. 10. 2024 13:53

Dobrý den, prosím o vysvětlení, proč je na hlavní stránce v mobilní aplikaci tlačítko zrušit cyklus?
Když už si ho někdo koupí, tak ho asi rušit jen tak nebude. Nechtěně jsem si to tím to způsobem vymazala. A to nevím, zda po přihlášení , tam ještě něco uloženého (vlastní jídla) najdu.
Děkuji za odpověď. Brádlová

14. 10. 2024 18:02

Dobry den,platila jsem vcera 12 tydenni cyklus a stale se jevi jako nezaplaceno..

10. 10. 2024 16:16

Lucie1966: Pokud si nyní cyklus neprodloužíte (neprovedete platbu), tak se vám za pár dní smaže. V lednu si potom můžete založit cyklus znovu a pokračovat v plnohodnotné placené verzi.
Ohledně doplňků se poraďte ideálně s nutričním terapeutem, máte jich opravdu hodně a třeba zjistíte, že nejsou všechny nutné. Můžete si vybrat i nutričního terapeuta z odborníků STOBu https://www.stob.cz/cs/odbornici-stobu

10. 10. 2024 14:03

Ještě píši. Je možné pokračování Sebekoučinku po 3 dnech zdarma odložit třeba až po Novém roce? Děkuji.

10. 10. 2024 13:42

Ještě bych se zeptala. Užívám hodně doplňků stravy. 1tobolka EPA, 1 černý česnek, 1 Diozen na křečové žíly, 2 Pangaminy, 1 Magnezium laktát, Rednavit a Enzycool na zvýšenou kyselinu močovou, Calcichew, 1 Rutin, Proenzi na klouby. Asi bych to měla omezit. Je možné se u vás o tomto poradit?

10. 10. 2024 13:27

Dobrý den, zkouším zdarma 3 dny Sebekoučink. Pak jsem zadala, že chci 12týdenní verzi.
Prosím, napište mi, jestli mohu délku placeného Sebekoučinku zkrátit? 12týdnů bych asi nezvládla. Moc děkuji.

02. 10. 2024 08:18

Marvop: Dobrý den, váš cyklus se tváří, že je zaplacený, už se vám to podařilo a běží vše v pořádku?

30. 09. 2024 09:54

Dobrý den, prosím o zrušení registrace a smazání všech informací o mé osobě. Děkuji.

Více příspěvků

Naši partneři